Skupno število ogledov strani

torek, 25. februar 2014

namesto mišk in krofov pustni obročki ali ciambelle


Nekaj časa nazaj sem na italijanskem programu kuhanja videla, kako se naredijo ti obročki. V Italiji so poznani kot ciambelle. Ponavadi se naredijo iz testa tako, da se testo razvalja na določeno debelino in izrežejo obročki, tako da se uporabi dva modelčka, enega večjega enega manjšega, da nastane obroček

Te ciambelle so narejene na zelo zanimiv, enostaven način, tako da se z rokammi oblikujejo kroglice poljubne velikosti (običajno velikosti velikega oreha). Te kroglice se potem prime z obema rokama, s palcema se pritisne na sredino kroglice, da naredimo luknjico, s kazalcema s spodnje strani pritisnemo navzgor in oblikujemo obroček. Na spodnjih fotografijah sem to nekako prikazala, s tem, da nisem mogla uporabiti obeh rok, ker sem z eno poslikala.

Naredimo poljubno testo, bolj ali manj kot za krofe ali miške, možnosti in kombinacij je nešteto. Jaz sem naredila malo po svoje in nastali so res odlični obročki - ciambelle.       





sestavine za cca 40 ciambel:

500 g moke (100 g koruzne moke Mlinotest, 100 g pirine polnozrnate moke Mlinotest, 50 g kostanjeve moke, 250 g moke Mlinotest za pecivo)
2 jajci,
200 ml sveže iztisnjenega soka pomaranč
50 g rjavega sladkorja
50 g masla
žlička soli
15 g kvasa
nekaj žlic tople vode
žlička sladkorja
100 g rozin

olje za cvrtje

sladkor v prahu za posip

Vse moke sem pomešala. Jajca sem stepla skupaj s soljo. Maslo sem zrezala na koščke in ga stopila, mu dodala sladkor, pomarančni sok, rozine in dobro premešala. Dodala sem stepena jajca in vse skupaj zlila v posodo za peko kruha. Na vrh sem dodala moke. Kvas sem v kozarčku premešala z vodo in sladkorjem, na vrhu moke naredila s prstom okrogel kanalček in zlila kvasec.
Kruhomat sem vklopila na gnetenje in vzhajanje (pri meni 8) in pustila do piska.

Seveda testo lahko zamesimo na klasičen način, ročno.

Testo sem vzela iz posode kruhomata, pomokala pult in narahlo pregnetla testo. (testo ostane malo lepljivo, vendar mora bit tako, rahlo). Testo sem preložila v posodo in z roko trgala koščke testa, iz katerih sem oblikovala kroglice (glej slike spodaj). Iz kroglic sem oblikovala obročke in jih ocvrla na obeh straneh v segretem olju. S penovko sem jih pobrala iz olja in jih položila na papir, da se je odcedila odvečna maščoba. Ko so se malo ohladili, sem jih posula z mletim sladkorjem.
 
Nekaj sem jih dala v pečico na 180 stopinj za 15 minut.
   























                          ti obročki so bili pečeni v pečici  na 180 stopinj v 15 minutah.


Če jih boste delali sedaj okrog Pusta, vam želim dober tek in prijetno pustovanje. Jaz sem jih naredila že parkrat in do pusta jih bom sigurno še ponovila, saj grejo zelo hitro v želodčke, zelo so zanimivi otrokom zaradi svoje oblike.
Tudi če jih boste naredili po pustu ob kakšni drugi priložnosti, ne bo nič narobe, ravno tako bodo odlični in sigurno jih boste zmazali prav takoj.
Še nekaj pomembngea bi rada dodala. Obročki so prej ocvrti zaradi luknjice na sredini. 


6 komentarjev:

  1. Hvala za tako slasten recept.Sigurno ga bom preizkusila.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem bolj za varianto v pečici. Kateri so pa boljši, ocvrti ali pečeni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB, obe varianti sta dobri, v pečici so bolj zdravi, ocvrto je pa ocvrto, sej veš, zelo dobro vendar ne tako zdravo. No, saj cvrtje jemo le vsako toliko, mogoče povprečno enkrat na mesec.. Bewz skrbi jih naredi v pečici, so super,

      Izbriši
  3. Sono buone senz'altro anzi da mangiare ma zucchero per me no. Buona giornata.

    OdgovoriIzbriši