Skupno število ogledov strani

sreda, 22. januar 2014

zimska solata z radičem, kolerabo, pomelom, sončničnimi semeni in . . .


Vem, zadnje čase kar zanemarjam svoj blog.
Nenamerno.
In malo mi je žal zato.
Med enim dogajanjem in drugim čas beži, ne uspe mi narediti vsega, kar bi želela.
No saj vem, da se to dogaja tudi vam.  Ali pa ne?
Mislim to, da vam čas hitro beži in bi radi naredili veliko stvari, se naučili veliko novega, pa uspete uresničiti le delček tega.  

Mladina je prinesla domov en velik pomelo.V hladilniku je ostala večja rezina in uporabila sem ga v solati. Ker mi je bila kombinacija všeč, sem vajo ponovila in vam jo predstavljam danes.
Skupaj z odličnim radičem, kolerabo, ki mi je zadnje čase zelo ljuba zaradi svojega okusa, je nastala odlična solata. Dodala sem še naribano surovo korenje in sončnična semena za krokantnost..






sestavine:
zimski rdeči radič (moj domač zrasel na kraški njivi)
koleraba (domača zrasla na kraški njivi)
korenje (ni zraslo na kraški njivi)
pomelo (ni zrasel na kraški njivi)
vejica sveže zelene
sončnična semena
oljčno olje
bučno olje
sok limone
balzamični kis
sol




Kolerabo sem očistila in zrezala na rezine, na hitro skuhala (al dente). Pomelo sem očistila kožice in zrezala na rezine. Zeleno sem sesekljala in dala blanširat zadnji dve minuti zraven kolerabe.
V skledo sem dala očiščen in opran radič, dodala sem odcejeno in ohlajeno kolerabo, naribala sem surovo korenje, dodala sem pomelo, zeleno, zabelila z oljem, limonovim sokom, balzamičnim kisom, soljo. Na koncu sem dodala na rahlo popražena sončnična semena. Premešala sem in servirala.

 


    

2 komentarja:

  1. Zanimivo. Na to pa nisem pomislil, da bi dal pomelo v solato, večinoma ga sočim ali pa pojem kar tako.

    OdgovoriIzbriši