Skupno število ogledov strani

petek, 31. januar 2014

piškotki z arašidi in drugimi dobrimi sestavinami


V shrambi sem imela vrečko praženih arašidov, ki je kar bila tam. Nekaj mesecev nazaj sem jih kupila, ker na vrečki ni pisalo praženi slani temveč samo praženi. Povsod beremo, naj bi jedli raje nepražene surove arašide vendar jih jas nisem uspela še nikjer dobiti.

Lotila sem se lupiti in jesti te arašide in kot vsi vemo, ko se jih enkrat lotimo je težko ustaviti se  . . . vsaj pri meni je tako. Vemo tudi, da so zelo zdravi vendar tudi zelo kalorični. Torej sem potem vrečko zaprla in razmislila, kako bi jih uporabila . . .  mogoče v piškotkih . . . ki bi bili zdravi in hkrati dobri.

Nastali so tile piškotki, zelo dobri in zdravi . . .  pa tudi kalorični. Pa kaj  . . . en piškotek na dan  . . . ali dva . . . 








sestavine:

50 g arašidove moke (mleti arašidi) bolj je podobno arašidovemu maslu, saj imajo arašidi veliko maščobe
50 g mandljeve moke (mleti mandlji) podobno kot pri arašidih nastane
50 g kokosove moke (mleti kokosovi kosmiči)
50 g kostanjeve moke
50 g sezamovih semen
žlica vanilijevega sladkorja
1 jajce
50 g philadelphia sira
50 posušenih brusnic

za preliv
temna čokolada za kuhanje
žlica oljčnega olja
3 žlice vode

Presejala sem kostanjevo moko, dodala ostale moke, vanilijev sladkor in z rokami premešala. Jajce sem rahlo stepla, dodala philadelphia sir, dobro premešala in dodala mokam. Zamesila sem testo, mu dodala brusnice in še malo premesila.
Testo sem zavila v prozorno folijo in dala v hladilnik za pol ure.
Nato sem s prsti oblikovala za oreh velike kroglice, jih med dlanmi rahlo sploščila in položila na pekač obložen s peki papirejem.
Pekla sem 15 minut na 170 stopinj.
Čokolado sem stopila nad paro, ker je bila pregosta sem jo zredčila z žlico oljčnega olja in nekaj žlicami tople vode.
Ohlajene piškotke sem pomakala v stopljeno čokolado in dala na rešetko, da se je čokolada strdila.
  





Lep konec tedna vam želim in na svidenje v februarju.

7 komentarjev:

  1. Všeč! Me veseli, da ustvarjaš svoje piškotke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello, how nice your blog and how many little things all by "copy" :-) I have joined your supporters, if you like foul too. Thank you. Francesca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Arachidi-mandorle e castagne.. che biscotti golosi:) complimenti!!!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ciao sono nuova, questi biscotti sembrano buoni li farò presto. Passa a trovarmi se ti va. Ciao

    OdgovoriIzbriši
  5. Ciao! ti ringrazio per essere passata dal mio blog, mi ha fatto piacere, adesso faccio un giro nel tuo, mi sembra molto interessante. Un saluto, Angela

    OdgovoriIzbriši