Skupno število ogledov strani

nedelja, 28. april 2013

pomladni tofu njoki na čebulni kremi z dodatkom kalčkov in orehovih jedrc


Ta pomlad se je čisto razbohotila. Vse cveti in raste, vsak dan so vidne spremembe. Češnje obilno cvetijo, tudi slive, jablane, hruške  . . .  Čebelice so letos še posebno pridne in prisotne.

Če imamo srečo, lahko na travnikih (pa tudi na vrtu, če ga imamo) sedaj začnemo nabirati razno divjo in posajeno zelenjavo in zelišča. Če ne . . . kupimo zelenjavo na tržnici ali v najslabšem primeru v trgovini.








Zaželela sem si njoke  . . .  tokrat sem za osnovo uporabila recept, ki mi je bil nadvse všeč, ker na svoj jedilnik uvajam tudi tofu in ker tudi sicer ta recept vsebuje sestavine, ki so meni zelo všeč. Dobila sem ga pri njej. Takoj me je osvojil in tako sem ga preizkusila . . .  poskusila in . . .  ta jed bo še velikokrat na mojem krožniku.
Recept ni bil podan v količinah sestavin, zato sem se pri prvem pripravljanju njokov malo "lovila" in porabila nekaj časa, da sem dobila pravo razmerje sestavin. Pri drugem poskusu sem bila resnično zadovoljna in spodaj je recept:

Moko dodajamo previdno na koncu, testo mora ostati rahlo in mehko (sicer bodo kuhani njoki trdi), toliko, da ga lahko oblikujemo in svaljek povaljamo v moki, preden ga zrežemo.  


sestavine za cca 50 njokov:
120 g razne divje zelenjave (regrat, kopriva, melisa, trpotec)
150 g tofuja
130 g moke (jaz koruzna in riževa)
žlička muškatnega oreščka
1 strok česna
sol


za omako:
2 čebuli
olivno olje
žlička soli
2 lovorjeva lista
5 svežih listkov žajblja
1/2 žličke mlete kurkume
1/2 žličke mletega ingverja

dodatek:
alfa alfa kalčki
grobo zdrobljena orehova jedrca




Čebulo zrežemo na rezine. V ponev damo malo olivnega olja in čebulo. Solimo, dodamo lovorjeve liste in žajbljene lističe ter počasi dušimo cca 20 minut. Po potrebi dodajamo malo vrele vode, da se čebula ne posuši. Čebulo z omakico preložimo v sekljalnik in zmešamo v kremo. Lahko bi uporabili tudi palični mešalnik.





Divjo zelenjavo očistimo, operemo in blanširamo v vreli osoljeni vodi cca 5 minut. Precedimo (vodo prihranimo za kuhanje njokov). Ohladimo pod tekočo mrzlo vodo in damo v sekljalnik skupaj s tofujem, muškatnim oreščkom in na rezine zrezanim česnom. Dobljeno maso preložimo v skledo in dodamo moko. Premešamo z leseno kuhalnico, da dobimo zelo rahlo maso, ki jo oblikujemo v kačice.




Zrežemo in oblikujemo njoke (oblika po želji).
Njoke položimo v osoljeno vrelo vodo in počasi kuhamo cca 7 minut.


Omako serviramo na krožnik, na vrh položimo njoke in jih potresemo z zdrobljenimi orehovimi jedrci in kalčki.




Opomba:

Pri izbiri zelenjave imamo seveda prosto pot, katero bomo uporabili (špinača, blitva, rukola  . . .), pri izbiri moke tudi. Ker se moke zelo razlikujejo po konsistenci, količina dodane moke lahko variira.
Čebulna omaka je izvrstna, paziti moramo le, da čebule ne pražimo preveč in jo pridno zalijemo, da ostane lepe svetlo rumene barve.


8 komentarjev:

  1. Tole se pa bere, kot iz neke restavracije z Michelinovimi zvezdicami. Pohvalno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo... hvala DB. Saj je čisto enostavno ... vendar zelooo okusno.

      Izbriši
  2. O, kako zanimiv recept. Verjamem, da je okusno. Čebulno omako zagotovo dodam na jedilnik v kratkem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je zanimiv... ker je s tofujem, ostale sestavine imamo pa več ali manj vedno pri roki, glede dodatkov pustimo fantaziji prosto pot. Čebulna omaka je res dobra, sigurno paše k veliko jedem.
      Lp.

      Izbriši
  3. Che bella ricetta!
    Mai provato a fare i gnocchi con il tofu:interessante!!!!
    ;-) Brava!
    Ciao MARI

    OdgovoriIzbriši
  4. Na mojem blogu imaš možnost sodelovati v mojem prvem giveaway zapisu.

    http://easy-recepti.blogspot.com/2013/05/moj-prvi-giveaway-hedgie.html

    Mogoče pa bo kej sreče. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni, sem se je zgodilo na svojem blogu, čeprav ne razumem slovenski jezik so opremljeni s prevajalcem in berem z obrestmi. Dodam, da je to vaše spremljevalce

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ciao, Pamy80! Grazie per il commento, puoi scrivermi tranquilamente in italiano, ti capiro. Grazie anche per esserti iscritta per seguirmi.
      Alla prossima!

      Izbriši