Skupno število ogledov strani

petek, 5. april 2013

Croissant - rogljički s sirom, salamo . . .

Ta recept je kar nekaj časa čakal v bazi na objavo. Vedno sem ga "potisnila nazaj". Ne vem, zakaj, mogoče zaradi fotografij, ki mi niso bile prav všeč. Danes je mogoče pravi trenutek in sem ga "spustila naprej".

Postopek dela teh rogljičkov sem dobila pri Veri. Pri njej sem prvič videla tak način zlaganja kvašenega testa. Zelo me je navdušil ta način dela in sem ga želela čimprej preizkusit.
Uporabila sem polovično dozo sestavin in recept malo spremenila.





sestavine za testo:

500 g moke
20 g kvasa
1/2 dl tople vode
žlička sladkorja
žlička soli
1 jajce
200 ml mleka

za nadev:

sir trapist ali kakšen drugi
šunka, salama...

V kruhomatu sem iz vseh sestavin zamesila testo in ga pustila vzhajati.


Testo sem razdelila na 5 delov in  z roko oblikovala 5 majhnih krogov. Ker nisem imela masti (kot je predvideno v Verinem receptu) sem kroge premazala s stopljenim maslom in zložila enega na drugega. Zadnjega nisem  premazala, 

Testo sem razvaljala v velik krog

Krog sem zrezala na 16 delov. Na zunanje robove sem položila koščke sira in salame ter zvila v rogljičke.

Rogljičke sem premazala z rumenjakom, ki sem mu dodala žlico olivnega olja in pekla 30 minut na 170 stopinj.



Seveda takšne rogljičke lahko nadevamo s sestavinami po svoji želji . . . variant je nešteto . . .

5 komentarjev:

  1. Ciao cara, purtroppo oggi non ho tempo di tradurre ma i complimenti te li faccio comunque perché sono bellissimi!
    Brava!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni so za pogledat in tudi zavohala sem jih. Sigurno so hitro izginili v želodcu. Jih bom pa sigurno poskusila. Čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej obišči moj blog, morda te zadnja objava razveseli! ;)

    OdgovoriIzbriši