Skupno število ogledov strani

nedelja, 24. marec 2013

peresniki s kalčki in olivnim oljem


Ja, to so moji prvi kalčki. Tokrat alfa alfa in redkev sango. Prvi nežnega prijetnega okusa, drugi bolj intenzivnega (kot bi jedla redkvico, mogoče še bolj intenzivni). Vesela sem, da sem se končno (po dolgih psihičnih pripravah) odločila za pripravo kalčkov.

Poskusila sem jih tudi s testeninami in tu je ta preprost vendar okusen recept.




sestavine:

200 g kvinojinih peresnikov
2 l vrele osoljene vode
2 žlici masla
olivno extra deviško olje
kalčki alfa alfa
kalčki redkev sango

Skuhala sem peresnike. Stopila sem maslo in primešala kuhane odcejene peresnike. Dodala sem še malo vode, v kateri so se kuhali peresniki in dobro premešala.
Servirala sem v skledice, dodala na vsako porcijo peščico kalčkov (vsakih po 1 peščico) in zabelila z malo olivnega olja.





Seveda bi lahko dodajala sestavine (česen, čebula, zelišča, parmezan, itd. itd...), vendar sem tokrat namenoma želela poskusit to preprosto varianto, ki pa mi je bila kljub temu močno všeč.



1 komentar:

  1. Pri nas doma so kalčki postali že stalnica. Gojiva pa največkrat alfa-alfa, sončnice, brokoli, lucerno, krešo, redkev in še kakšno sem pozabil. V jedi jih še nisem dajal, ampak jih dajem na solato ali v sendviče.

    OdgovoriIzbriši