Skupno število ogledov strani

četrtek, 10. januar 2013

zimska sadna torta iz kakijev in jabolk

V shrambi je blo še nekaj jabolk za porabit, preden nabavim novo kišto. Kakiji, ki sem jih tudi kupila na naši vaški tržnici so zraven jabolk dozoreli in klicali, da jih uporabim ali kar tako pojem. Lani pri nas ni bilo veliko kakijev (pri sosedih in prijateljih . . . jaz še nimam svojih) ker jih je pobrala spomladanska zmrzal in poletna suša.

Za izdelavo te sadne torte sem se odločila, da uporabim naslednje . . .



sestavine:

5 jabolk
3 kakiji
150 g moke /jaz 70 g kostanjeve ostalo moke za pecivo Mlinotest
3 jajca
70 g sladkorja
70 g masla (jaz kokosovo maslo)
1/2 dl mleka /jaz riževo/
1 pecilni
2 žlici ruma
1 žlička cimeta
mandljevi lističi
sladkor v prahu za posip




Penasto sem zmešala jajca s sladkorjem, dodala stopljeno maslo in mleko, rum, vanilijev sladkor, primešala moko, presejano skupaj s pecilnim praškom in cimetom.
V pripravljeno testo sem primešala kakijev pire (z žlico sem izdolbla meso zelo mehkih kakijev) in na drobne rezine zrezana jabolka.

Testo sem preložila v pekač obložen s peki papirjem, potresla z mandljevimi lističi in pekla na 170 stopinj cca 40 minut.





Pečeno torto sem ohladila, potresla z mletim sladkorjem in odrezala rezino.



Odlična . . .  sočna in okusna.

8 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala, DB, res je preprosta. Rada imam čimbolj simpl recepte in jedi. Če vzamejo malo časa za pripravo, še tolko boljše, vendar ni vedno tako, kot veš že sam.

      Izbriši
  2. Yummi, lepa torta!!!! Obozujem jabolka in potem kaki so okusne!!!
    Ciao, Tatiana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ciao, Tatiana, hvala. Ogledala sem si malo tvoj blog, verjetno živiva precej blizu.

      Izbriši
    2. Ja, ja sem v Trstu!

      Izbriši
    3. jaz....pardon...

      Izbriši
  3. bellissima torta, non conoscevo l'abbinamento mele-cachi, immagino sia buonissimi... un caro saluto

    OdgovoriIzbriši
  4. wowww!
    wowww!
    if you want to go with me ... you cook Italian

    OdgovoriIzbriši