Skupno število ogledov strani

četrtek, 3. januar 2013

rižota z rdečo peso in rdečim vinom

Prazniki so mimo, zajadrali smo v novo leto. Želim, da bi bil veter ugoden za vse, ki pridete včasih na moj blog pokukat. Nekateri tudi pustite kakšen komentar, ki so mi v veselje in vzpodbudo za naprej. Vesela sem, če so moji recepti komu v pomoč pri pripravi jedi. Vesela sem tudi, ko obiščem vaše bloge in se naučim veliko novih stvari.

Danes objavljam ta preprost vendar okusen recept:
 


sestavine za 2 osebi:

160 g riža (jaz parboiled)
extra deviško olivno olje
1 manjša rdeča čebula
1 strok česna
sol
1 dl rdečega ali rose' vina (jaz sem imela odprto Novello Merlot e Cabernet Veneto)
vroča voda za zalivanje riža
noževa konica muškatnega oreščka
žlička sojine omake
1 manjša ali 1/2 večje rdeče pese
nariban parmezan





Rdečo peso sem pripravila v pečici (alu folija cca 30 min. na 180 stopinj). Olupila sem jo, jo zrezala na koščke in spasirala.
 
Čebulo sem sesekljala in jo popražila na olivnem olju, dodala sem malo soli in sesekljan strok česna. Čez minutko sem dodala riž, popražila na kratko in dodala vino. Ko je vino izparelo (mislim, da je večina ostalo v rižu, eheh),  sem začela postopoma dolivati vročo vodo in vsake toliko premešala. Dosolila sem. Malo pred koncem kuhanja rižote sem dodala spasirano rdečo peso in žličko sojine omake. Rižoto sem kuhala še par minut (rižota ne sme biti ne presuha ne preveč tekoča). Odstavila sem z ognja in pustila stati nekaj minut, da so se sestavine lepo prepojile.

Servirala sem na krožnike in potresla z naribanim parmezanom.



 

5 komentarjev:

  1. Vau, to pa izgleda prav odštekano. Kar tako naprej. Jaz mnogokrat pokukam med tele okusne kraške jedi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si pa res ljubiteljica rdeče pese. Veliko stvari si nam že predstavila, kjer si jo uporabila. Jaz jo večinoma uporabljam samo v sokovniku ali pa v solati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Health, inspiration, good luck and happy moments in the new 2013!

    OdgovoriIzbriši
  4. Un piccolo premio per te! Ciao Lu, buon anno!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Original .... Pogosto sem pesa in ne vedo, kako jih uporabljati! To je dobra ideja, hvala, bom poskusil...
    Zelo dobra!!!
    Tatiana

    OdgovoriIzbriši