Skupno število ogledov strani

petek, 14. september 2012

špageti s cvetačo, pinoli, feto . . .

Cvetača je meni precej simpatična kapusnica kar se lepote tiče. Kar se pa kuhanja (blanširanja) tiče, mi je malo manj simpatična zaradi vonja, ki ga pusti za sabo. Zato jo najraje skuham v "pekaču za pizzo", tistemu, ki je zelo v redu za pripravo vsemogočih jedi . . .  le pizze ne, vsaj zame to velja. Pekač postavim v prostor, ki ga lahko hitro prezračim ali pa zunaj, pred hišo. Tako pripravljam tudi ribe, ohrovt, golaž . . .

Tu je moj recept za testenine s cvetačo, zelo okusen, primeren tudi kot samostojna jed.







sestavine za 2 do 3 osebe:

200 g špagetov (jaz sem uporabila kvinojine)
1/2 cvetače
5 žlic olivnega olja
1 majhna čebula (jaz rdeča)
5 slanih filejev sardončkov (inčuni)
2 stroka česna
pest pinjol
pest ali dve drobtin
pest mletih mandeljnov
50 g feta sira (ali po želji)
sveži majaron
po želji mlet peperoncino





 


Cvetačo zrežemo na manjše "grmičke" in na hitro skuhamo v slanem kropu. Odcedimo in vodo, v kateri smo jo kuhali prihranimo v kozici.
Testenine damo v slano vrelo vodo kuhat.
Medtem na olivnem olju pražimo sesekljano čebulo, dodamo zrezane fileje inčunov, sesekljan česen in pest pinjol, malo popražimo na kratko, dodamo drobtine in mlete mandeljne, premešamo. Dodamo cvetačo, sesekljan majaron in narahlo premešamo. Zalijemo z zajemalko vode, v kateri smo kuhali cvetačo. Testenine precedimo in jih primešamo zelenjavi, dodamo še malo vode, ker špageti vsrkajo omako. Vse skupaj naj bo ravno prav sočno (ne presuho). Po želji dodamo peperoncino. Izklopimo pekač.







Jaz pekač postavim kar na mizo, tako je vse še toplo in se lažje postreže na krožnike ali pa vsak vzame, kolikor želi.

Sestavine lahko v tem receptu količinsko dodajamo ali odvzemamo po svojem okusu, ker se zelo lepo dopolnjujejo med seboj.  



8 komentarjev:

  1. Cvetača in špagati? Zanimivo. Tega pa res še nisem probal, ampak bo treba v bližnji prihodnosti.
    Verjetno bo potreben en manjši popravek, ker verjetno nisi mislila cele "pest" pinjol, mendljev in drobtin, ali pač? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tako kot sem napisala. Ena pest pinjol je cca 15 do 20 gramov, odvisno od velikosti dlani, ena pest mletih mandljev je cca 10 gramov. Sem navedla v postopku, da se na koncu dodaja vodo, v kateri se je kuhala cvetača, da ostane vse skupaj sočno (ne sme biti presuho). Potem pa kot sem zgoraj napisala, lahko dodajaš in odvzemaš sestavine, odvisno česa želiš več, česa manj.
    Poskusi, mislim, da ti ne bo žal, sigurno boš uporabil svojo kuharsko domišljijo in priredil kaj po svoje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkrat, ko bom velika bom tudi jaz znala tako kuhat:). Vse pohvale za take dobrote!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, hvala, veš, ti boš sigurno znala tako kuhat kot jaz, jaz pa ne delat tako lepih copatkov, kot ti.
      prisrčen pozdrav!

      Izbriši
  4. Prekrasno izgleda i odlična ideja za špagete na malo drugi način. Imaš pravo, karfiol jako smrdi kod pripreme:)), ali ja ga svejedno često pripremama jer ga volimo. Nisam znala da ima špageta od kvinoje. Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Buonissimi questi spaghetti, io amo il cavolfiore, farò la tua ricetta. Ti ringrazio molto per il commento che hai lasciato sul blog e ti auguro una buona domenica

    OdgovoriIzbriši