Skupno število ogledov strani

četrtek, 27. september 2012

piščančje perutničke po trenutnem navdihu



Pri prijateljih sem si nabrala fig, jih prinesla domov . . . in kaj zdaj? Spet sem si prinesla delo. Vendar . . .  najprej je treba pripravit kosilo. V mislih sem imela piščančje perutničke, ki so čakale od prejšnjega dne v hladilniku. Torej perutničke . . . kaj pa če bi poskusila s figami . . . , z rdečo čebulo . . . mogoče z malo limone in kakšnim zeliščem . . . poskusila bom:    






sestavine: 
piščančje perutničke
olivno olje
sol
1 velika rdeča čebula
5 svežih domačih fig
pest pinjol
1/2 bio limone
1 dl belega vina
limonov timijan

za prilogo:
50 g riža na osebo
pest zmrznjenega ali svežega graha na osebo
voda, sol

Perutničke sem posolila, jih naoljila in jih položila v široko kozico. Na obeh straneh sem jih dobro zapekla, dodala na tanke rezine narezano čebulo in pinjole. Čez nekaj časa sem dodala še fige in zalila z vinom. Počakala sem, da je tekočina izparela, dodala rezine limone, osmukala par vejic limoninega timijana, zalila z zajemalko vrele vode in dušila počasi še cca 15 minut.

 
 

Posebej sem v slani vodi skuhala riž, kateremu sem med kuhanjem dodala zmrznjen grah. Ko je bil riž kuhan, sem ga precedila in servirala na krožnike. 

Dodala sem piščančje perutničke in polila čez vse čebulno omako s figami in limoninimi rezinami ter pinjolami.





Kmalu sem ugotovila,  da je moja jed uspela, saj je bilo vse zelo sočno, okusi so se lepo dopolnjevali . . .  mmmmm . . .  

 

4 komentarji:

  1. sline in to komaj komaj krotim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Smokve, koje su ovdje rijetke, naročito ove godine, jedem samo svježe (šteta ih obraditi), a piletinu ne jedem ni pod razno. Svejedno, po sastojcima i pripremi vidim da je ovo odličan recept, lagan i aromatičan, baš pravi.

    OdgovoriIzbriši
  3. E' per me un grande piacere conoscerti!!
    Grazie per la visita e complimenti per il tuo blog pieno di ricette tutte ottime.
    In particolare questa con pollo e fichi è veramente una bella novità!
    A presto

    OdgovoriIzbriši