Skupno število ogledov strani

sobota, 29. september 2012

hitra pita pizza s figami in mandeljni


Fige, fige, fige . . .  jaz sem večkrat poskusila vzgojit svoje, do sedaj mi ni uspelo. Letos sem posadila dve, ena se je prijela in je sedaj kar lepa, bomo videli naslednje leto, kako bo prenesla spomladansko slano. Imam srečo, da si grem vsako leto nabrat fige k prijateljem, ki živijo v sosednji vasi, kjer je podnebje že bolj ugodno za uspevanje fig. Najprej svetlejše, bolj nežnega okusa. Potem pa še te, ki so zrele temne barve zunaj in temno rdeče znotraj, okus pa . . .  da ne govorim.

  





sestavine:

testo, kot za pizzo (v testo nisem dala niti sladkorja, ker je bilo narejeno za pizzo, potem sem dobila v trenutku idejo in iz polovice naredila pizzo, druga polovica je šla za to pito)

torej za testo:
250 g moke
10 g svežega kvasa
pol žličke soli
pol žličke sladkorja
cca 1,5 dl tople vode
žlica olivnea olja

za nadev:
10 do 20 fig (odvisno, koliko visok želimo narediti nadev iz fig)
rjavi sladkor po želji
cca 200 g mletih mandeljnov
žlička cimeta

Kvašeno testo jaz delam v kruhomatu.
Testo razvaljamo na tanko in obložimo z njim tortni model (na peki papir). Potresemo z mletimi mandeljni in sladkorjem. Fige sproti režemo na rezine (cca 5 mm) in rezine polagamo na vrh mletih mandeljnov. Već plasti damo, bolj slastna bo torta. Po želji potresemo po vrhu še malo sladkorja in cimeta v prahu. Pečemo na 170 stopinj 25 minut. Pečeno pito potresemo z mletim sladkorjem in ponudimo.





Tokrat sem bila resnično prijetno presenečena ob pokušanju te "torte", kajti želela sem prav to, hitro narejeno, enostavno in skromno testo, ki se je izkazalo kot odlična podlaga za mandljevo figov pregrešno dober nadev.



 


Poskusite tudi vi . .  pa dober tek!

10 komentarjev:

  1. Ciao, non finziona il traduttore per l'taliano :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie - hvala, Accantoalcamino. Il traduttore dovrebbe funzionare. Hai provato tutti due sopra? poi metti da sloveno in italiano, prova.

      Izbriši
    2. Grazie, fatto, sai, sono un pò imbranata, Hvala.

      Izbriši
  2. Kakšne lepe fige si še dobila, noro. Letos sem pogrešal naše fige na morju, ker so nam sosedi podrli drevo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, te so res lepe in zelooo dobre.
    Škoda za figo na morju. Posadi novo!

    OdgovoriIzbriši
  4. mi smo isto probali uzgojiti smokve, ali nije nam uspjela posušila se prošlu zimu tj. vjerojatno smrzla, probat ćemo i na proljeće novu zasaditi pa da vidimo
    ova pizza izgleda baš ukusno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, figa rabi sončen zaveten prostor, če ima rizične pogoje za preživetje (slana ji za napredovanje bolj škodi kot mraz, dokler ne zraste pa je sigurno občutljiva tudi na mraz - nizke temperature).
      Ta sadna pizza je res okusna, mene je osvojila, ker jo lahko naredim tudi s kakđno drugo moko, podlaga je minimalna, glavno vlogo igra sadje in podlaga iz mandljev, lešnikov... pa po želji sladkamo ali dodamo samo kakšne dišave (cimet, vanilija...).

      Izbriši