Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 11. junij 2012

kruhovi njoki s parmezanom...

Tole naj bi bila glavna jed, čeprav bi lahko bila tudi predjed.

Že nekaj časa jih nisem naredila, kruhovih njokov. Tokrat spet malo drugače.
Bolj po okusu mlajših članov.
 


sestavine za cca 20 njokov velikosti kot na spodnji fotografiji :

pol štruce starega kruha
kruhove drobtine po potrebi
1 jajce
2 dl sojino riževega mleka
2 dl kravjega mleka
50 g sira pecorino romano (ali kakšnega drugega sira)
50 g parmezana
100 g poli salame (ali kakšne druge salame)

maslo
sir parmezan



Kruhu sem obrezala skorjo, ga zrezala na kose  in ga namočila v mleku. Nič ga nisem ožemala, dodala sem stepeno jajce, na grobo nariban sir, sesekljano salamo in toliko drobtin, da se je masa dala lepo oblikovati.

Skuhala sem jih v slanem kropu. Ko so prišli na vrh, so dejali "vzemi nas vendar ven, tu nam je sakramensko vroče" (hja, no malo humorja... ki se je pojavil tako, v tem hipu...)   

Položila sem jih na krožnike (ostalim po 5, meni 3, ker sem 2 že prej pojedla pri pokušanju). Zabelila sem jih s stopljenim maslom in na grobo naribanim parmezanom. Ni bil prav parmezan, ampak tolminc "staggionato".)

Kuharca je bila pohvaljena, vse smo pojedli.



Ni komentarjev:

Objavite komentar