Skupno število ogledov strani

torek, 8. maj 2012

riž z limono, žafranom in še čim


Včeraj sem skuhala več riža, ker sem delala riževe kroglice in sem želela preizkusit še riž z limono od Lidke. Njen recept vsebuje nekaj sestavin, ki jih jaz nisem imela in sem ga zato priredila. Seveda ni to to, ampak je bolj moja želja, da poskusim riž z limono,  katerega še nisem ne jedla, ne pripravila. Imam pa riž  zelooo.. rada. Uporabila sem nekaj začimb, ki jih imam doma, tudi svežih.

Torej,  naredila sem tako: 




uporabila sem:
za 2 osebi

500 g kuhanega riža (dodano žlica olivnega olja in žlica masla)
2 žlici olivnega olja
žlička mletega currya
1 zavitek žafrana (cca 1 čajna žlička)
nekaj listkov svežega majarona
nekaj listkov sveže loviže
sok 1/2 limone

Na olivnem olju sem narahlo popražila listke zelišč, dodala mlet curry in riž ter žafran in limonov sok. Odstavila sem z ognja in narahlo premešala.

Servirala, poslikala in dober tek. Dober je bil ta riž z limono in žafranom, zelo osvežilen, lahek, odličen kot predjed ali pa s skledo solate. Ko nabavim kurkumo, preizkusim še Lidkinega. 


2 komentarja:

  1. Odličan, brz obrok. Rižu volim kako god, a ova prekrasno izgleda (šafran) i ima odlične sastojke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, hitro pripravljen in osvežilen. Tudi jaz imam zelo rada riž na vse načine.
    lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši