Skupno število ogledov strani

torek, 20. marec 2012

pozna pomarančna marmelada

 Lep sončen dan po včerajšnjem deževnem (težko pričakovanem). Narava se končno prebuja v vsej njeni lepoti. Včeraj zvečer me je zamikalo in sem se odločila, da naredim pomarančno marmelado, še zadnjo za slovo od zimskih receptov. Na netu je ogromno pomarančnih marmelad in več načinov pripravljanja, na koncu sem se odločila in priredila to zadevo na spodnji recept. Pomaračne marmelade nisem nikoli prej delala niti jedla.





sestavine:
7 bio pomaranč
sok 1 limone
1/2 kg sladkorja
3 jabolka
2 korenčka
vanilijev sladkor





Pomaranče sem olupila z nožkom za lupljenje agrumov, lupinico sem sesekljala čisto na majhne koščke. V večjo posodo sem nalila 1/2 l vode in dodala sladkor. Kuhala sem na majhnem ognju, da je nastal nekakšen sirup (cca 15 minut)dodala pomarančne lupinice ter olupljene, na koščke narezane pomaranče.V posodo sem naribala tri jabolka in 2 korenčka. Počasi sem kuhala marmelado še približno 30 minut.

Seveda sem marmelado poskusila in jo dala žličko tudi mojemu najboljšemu poiskuševalcu (mmmmmm...... odlična) je bila ocena. Ker jaz nisem prej še nikoli jedla pomarančne marmelade, nisem pričakovala, da bo malo grenila, ampak kolikor sem prebrala na netu, je to normalno. Sladka z malo grenkobe.... tudi taka odlična.

V pečici segreti na 100 stopinj sem sterilizirala kozarčke, jih napolnila z marmelado in dala ohladit v ugasnjeno pečico (3 kozarčki od cca 250 ml). Zjutraj sem pobrala kozarčke z marmelado iz pečice in poslikala. Zaenkrat so v shrambi z ostalimi marmeladkami in čakajo na degustacijo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar